Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Μαικ Μπατίστ ....

Έδωσε μια συνέντευξη για τον χθεσινό αγώνα εδώ. Καλή συνέντευξη όπως πάντα αυτές που δίνει ο παικταράς.
Προσωπικά ξετρελάθηκα με το παρακάτω κομμάτι της συνέντευξης...


Εσύ προσωπικά δεν έχει τύχει να αισθανθείς ότι σε αδικούν;
"Ναι, το έχω αισθανθεί, αλλά επιλέγω άλλη αντιμετώπιση. Το προσεγγίζω διαφορετικά. Όλοι μας θέλουμε να κάνουμε δέκα σουτ και να τα βάλουμε όλα. Αν αστοχήσω στα έξι από αυτά, δεν θα μου φταίνε τα διχτάκια, η μπάλα και τα στεφάνια. Θα βάλω κάτω τον πισινό μου και θα προπονηθώ δέκα φορές περισσότερο ώστε την επόμενη φορά να ευστοχήσω σε αυτά τα σουτ. Αυτό είναι το θέμα κατά τη γνώμη μου".


Και αυτή η φράση Κυρίες και Κύριοι είναι ο λόγος των 6 ευρωπαϊκών και των τόσων πρωταθλημάτων.  
Θα βάλω κάτω τον πισινό μου και θα προπονηθώ δέκα φορές περισσότερο ώστε την επόμενη φορά να ευστοχήσω σε αυτά τα σουτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: