Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Έτσι έστηναν τους πίνακες!

Έτσι έστηναν τους πίνακες!:

Μπορεί οι αποκαλύψεις του Κούγια στον ΣΚΑΪ να «κόπηκαν βιαίως», όμως η «ΔΙΚΗ» εμφάνισε νέα ντοκουμέντα που «καίνε» Δούρο και Μπριάκο…

Ο Αλέξης Κούγιας εξέφρασε πολλάκις το παράπονό του για τον τρόπο που χειρίστηκε την εκπομπή της προηγούμενης Δευτέρας ο Κυριάκος Θωμαΐδης. Ο γνωστός ποινικολόγος είχε προαναγγείλει μεγαλύτερες αποκαλύψεις γύρω από τους εισαγγελείς των στημένων αγώνων, τον Ολυμπιακό και τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ωστόσο τελικά δεν βρέθηκε στα στούντιο του ΣΚΑΪ.



Παρόλα αυτά οι αποκαλύψεις της εκπομπής έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς διαβάστηκε η επιστολή που έστειλε ο Κύρος Βασάρας στην ΚΕΔ και στο ΔΣ της ΕΠΟ και την οποία έχει στα χέρια του και ο αθλητικός εισαγγελέας Αριστείδης Κορέας, και αφορά την κατάρτιση των στημένων πινάκων.
 

«Ο Δούρος και ο Μπριάκος είχαν φάκελο με ήδη αναγραφόμενους τους πίνακες όλων των κατηγοριών, πλην των εκπαιδευτών. Μου είπαν ότι αυτή είναι γνώμη τους και δεν θα αλλάξει. “Αυτά είναι και δεν αλλάζει τίποτα. Είναι φτιαγμένα 100%”, μου είπαν. Εγώ διαφωνώ πλήρως με αυτή τη διαδικασία. Υπήρχε προεργασία δύο ανθρώπων, χωρίς πρόθεση αλλαγής της γνώμης τους», γράφει μεταξύ άλλων ο Κύρος Βασάρας στην επιστολή του.

Με παρέμβαση στην εκπομπή, ο πρώην αναπληρωτής πρόεδρος της ΚΕΔ Χρήστος Σάββας ανέφερε:
 
«Τα λέει όλα ο Βασάρας στην επιστολή του για τους στημένους πίνακες. Εγώ ήμουν την ημέρα των αξιολογήσεων στην ΕΠΟ και όταν πήγα άρχισαν ο Δούρος και ο Μπριάκος να κρύβονται ο ένας πίσω από τον άλλον. Πήγαν στο ξενοδοχείο να συνεδριάσουν. Μας φώναξε ο Πιλάβιος και μας είπε να είμαστε και τα πέντε μέλη. Και εκείνοι είπαν “όχι, τώρα θα τους βγάλουμε τους πίνακες”. Έφυγα και συνεδρίασαν μόνοι τους, αφού πρώτα περίμεναν να μπω στο αεροπλάνο.
 
Οι πίνακες διαιτητών συγκροτήθηκαν από τους δύο και οπωσδήποτε είχαν συμμετοχή και άλλοι. Είναι αυτοί που δεν ήθελαν την παρουσία μου στην επιτροπή. Ο Κουρίδης, ο Προύντζος και ο Μαζαράκης διαφώνησαν σε απόφαση να μπουν διαιτητές που ήταν στο όριο. Ο Κουρίδης είναι μπροστά και πίσω από την κουρτίνα της ΕΠΟ. Αυτό είναι γνωστό. Μίλησα με τον Σταθόπουλο εκείνη την ημέρα και όταν του είπα να βγάλουμε τους πίνακες σε δυο μέρες για να είμαστε όλη η ΚΕΔ, μου είπε ότι οι πίνακες θα βγουν σήμερα». 

Ο Χρήστος Σάββας ρωτήθηκε αν οι Δούρος και Μπριάκος είναι «μαριονέτες» που εκτελούν εντολές, και απάντησε: 

«Αυτό εννοώ. Και δεν ήταν ο Πιλάβιος ο ιθύνων νους, ούτε ο Σαρρής είχε εμπλοκή. Ο Κουρίδης, ο Προύντζος και ο Σταθόπουλος ήταν αυτοί που δεν θέλανε να είμαι εγώ στην επιτροπή γιατί ήξεραν τις απόψεις μου. Διότι οι δύο διαιτητές που ήθελα εγώ να μπουν στους πίνακες, ανήκαν σε Ενώσεις που δεν θα ψήφιζαν Σαρρή. Ο Δούρος και ο Μπριάκος έκαναν προεκλογικό αγώνα για τον Σαρρή. Εγώ στον εισαγγελέα έδωσα όλα αυτά τα ονόματα και ίσως να έχω δώσει και άλλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: